7.5.14

yesterday and today



my three man were sailing for a few days as start of the sailing season
and arrived home yesterday with brown burnt faces
to celebrate i made savory tartlets with a salad
and a caramel chocolate cake for dessert 
the last pieces we ate with the coffee this morning
talking about F O O D  ;^)))



mijn drie mannen waren voor een paar dagen zeilen als begin van het zeilseizoen
en kwamen gisteren met roodbruin verbrande gezichten thuis
om dat te vieren maakte ik hartige taartjes met een salade
en een karamelchocolade koek als toetje
de laatste stukken aten we vanmorgen bij de koffie
over E T E N gesproken  ;^)))

2 opmerkingen:

  1. Aha, het zeilvirus! Komt me bekent voor. Hier wordt fanatiek gewindsurft en ik heb een zoon die zeil instructeur is en het nodige doet aan de regatta? -races in Lelystad. Lekker he, die bruine koppen, ziet er altijd zo gezond uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. caramel-chocolade?
    oh god, ik sterf.
    neeje.... xxx nadine♥

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

Volgers