21.3.13

de zon en een ei







ik kan nog veel leren van Splinter
die niet tobt over gisteren of
piekert over morgen maar in het NU leeft
NU schijnt de zon en daar geniet ik NU van

het ei heb ik jaren geleden gekregen van
mijn vriendin die vorig jaar 90 werd




the sun and an egg

i can learn a lot from Splinter
who is not worrying about yesterday or
worrying about tomorrow but lives in the present
NOW the sun shines and i enjoy that NOW

the egg i received years ago from
my friend who turned 90 last year






 

9 opmerkingen:

  1. nog geen echte zon hier vandaag
    maar een sukewiet in de boom
    en de deur die open stond bij de voorbereiding van een vieruurtje...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I guess i had a Splinter moment today, the sun was out, i put on my coat and sat in the sun having my coffee, although it's still rather cold it felt good.
    cute egg, cute photo, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A wise dog indeed!
    hope you are well
    love
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sun and egg go together!
    oh. herinnert me eraan...
    ik moét vandaag ergens een tak gaan snoeien en binnen brengen!!
    n♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful! a wish you such a Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Splinter has the best outlook on life....enjoy the moment!
    Time for a coffee on the sunny patio hidden from the breeze.
    Happy day to you, Patrice.
    xo Carole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh,die splinter..dat snoetje. Nu...daar moet ik me ook vaak toe zetten. xxx ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Patrice, I really really like how it looks at your home and this egg is a beautiful treasure and Splinter a very wise dog!
    BB

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

Volgers